Bra tips

Eftersom jag hade planerat att ha världens sämsta dag så fick jag några riktigt bra tips av denna tjej =) Tack för dom och det blir nog garanterat något av det, nu har jag ju lite att fundera över vad av dom som passar bäst till en Torsdag, jag tror att sista tipset passar min dag bäst men jag får se :)
http://solles.blogg.se/

Kollade just Save the last dance 2 och jag är ju såld på kärlekfilmer.. Helt klart denna film har inte fått super kritik men jag tyckte den var helt okej inte alls lika bra som första men den är iallafall värd att se enligt mig om man nu gillar kärlek och filmen som man typ redan vet slutet på.. =)

Sitter just och lyssnar lite på Maria Arredondo - Brief and beautiful .. Kolla in den, den är bra..



Nu ska jag packa i ordning nere i Teds rum, tro mig det behövs, sedan ska jag ta fram någon mat som jag kan laga till sedan gymmet tror jag efter det blir det nog en skön spa-alone kväll tror jag för min del..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0