Bumbum..

Jag är faktiskt väldigt nöjd eller iaf på bänkpress testerna idag, jag tog 5 kilo mer =) Wiho det har gett resultat iaf på bröstmusklerna sen hela julis träning, jag har tränat som en tok på gym eller inte som en tok men sjukt mkt, har aldrig tränat såhär mkt på en sommar, det känns bra =)

Nu är det bara mitt knä som ska bli bra det kommer aldrig bli helt men muskler skall bygga upp runt det i stora lass..=)

Typ en månad eller lite mindre tills skolan börjar igen, whaaaat :S hallå vart tog sommaren vägen? Min bara liksom rann iväg och inte har jag hunnit med mycket heller, däremot har jag hunnit få mig ett lass med nya grejjer det känns super bra, till och med en ny säng som jag hämtade idag, super bra nu är det bara bäddmadrassen som väntar på mig imorgon sen är den uppe i mitt rum, hur härligt som helst ju ..

Nu orkar jag inte berätta något mer jag ska duscha först och göra mig some soup ..



Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken blondie du är ;) Nu stämmer du överens med din dumhet också :D

2008-07-30 @ 20:11:01
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0