Forever

its like i've been waiting for this one night in my whole life..

Imorgon kommer nog Ted, Erik och Dexxa trevligt blir det nog, kanske utgång också inte mkt drickande för min del nu är det träning som gäller här fast ut kan man ju alltid gå i allafall.. Har hunnit med handbolls träning idag plus gym så jag är rätt slut i kroppen imorgon är det handboll 2 timmar sen träningsmatch mot cyrus.. återstår att se, ska bli kul iaf =)

Har hunnit provsova min säng också lite mjuk för min del men den funkar, den är ju störra så why not;) Och just nu så sitter jag och steker hajmal jag och emelie gör matbackar åt oss själva, vi är superduktiga ju.. Så det kommer bli gottisd det tror jag, ja menar det är ju JAG som gör dom..

Jag saknar mitt hjärta och alla andra, julia kommer snart och jag längtar super mycket..

hoppas ni har det bra nu ska återgå till maten..over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0