Got me on my knees..

Sådär, nu är nästan allt ner packat som jag behöver över en natt, iofs behöver man inte så mkt men som tjej har man sina behov om dagarna.. Får väl se hur denna kväll slutar, den blir väl förhoppningsvis bra och att jag får mig lite bränna på kroppen det får man ju också hoppas på =) Det kommer nog bli skönt.. Förhoppningsvis är inte vattnet heller så kallt men jag förmodar nästan att det är det..

Så idag blir min vilodag denna vecka, eller ja söndag ska jag också vila eftersom på Måndag, Tisdag har vi massa tester vi ska göra och jag känner att jag nog vill vara pigg till dom istället för att komma med dö träningsvärk.. Menmen augusti månad tror jag nog kan bli riktigt rolig, fast det är ju vad man gör det till =)



Nu kilar jag vi hörs imorgon, ha en bra Onsdag =)

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Va kul att det blev spa-kvällm :) Hoppas den blev lyckad också! ;)

Ha en bra dag!



Mvh Solle ~

2008-07-25 @ 13:22:34
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0