Hej på er igen

Haha oj jag är nog sämst på att uppdatera mig nu i sommar, men jag har som inte haft tid min mamma och pappa och så har kommit hit ner nu så jag har hunnit med att springa i affärer med dom och så nu är Ted hemma igen så jag måste umgås med honom också så jag har fullt upp men ändå inte =)
Idag blev mitt hår lite ljusare än tidigare, haha bara ni skulle se.. Kanske någon dag när jag orkar ta kort..

Så nu ska jag gå och mysa med Ted och lägga mig och kolla om det är någon bra film på tv eller nåt, har även hunnit med ett jobbigt benpass idag, bra där Emma =)

Hoppas ni har det bra, saknar er där ute i världen ..Ses snart igen..

Kommentarer
Postat av: Peaches

vad skönt med benpass :D

Vad tycker du om frikort? Läs & tyck till! :)

2008-07-21 @ 23:12:26
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0