Hungry ..

Jag är hungrig bestämt.. Vore gott med mat, blir nog lite gott nu och sen blir det träning, gym först armar blir det idag eller rättare sagt ett axelpass med rygg tror jag och sen mina intervaller som jag egentligen ska göra imorgon men jag gör dom faktiskt en dag före annars brukar jag skjuta upp dom en dag men jag gör dom nog hellre idag..
För imorgon ska nog jag, ted, min kusin och några till ut med en båt ut till någon ö och käka, sola, gotta sig, ta ett glas vin och bara ta det lugnt.. blir nog övernattning också i tält.. Tält är inte min grej men jag står nog ut tror jag med alla kryp en natt..

Hoppas ni har en underbar Tisdag, här är det varmt och jag har fått lite färg =)

Kommentarer
Postat av: Peaches

Tack för hjälpen!! Ska kolla in doften imorn :)

2008-07-22 @ 18:37:25
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0