Keep on running..

Det blev en trevlig kväll ute till sjöss med vänner på Onsdagen till Torsdag, ett helt äventyr fast det blev inget bad för mig och det var förväntat, fast idag gjorde jag mitt först dopp för i sommar och jag känner mig stolt för jag badar typ aldrig annars..

Ikväll blir det lite roligt med min syster och min kusin Tove, vi får se vad kvällen väntar oss, jag har även inhandlat mitt två par nya jeans, levis och pepe .. underbara jag lägger in bild sen..

Nu ska jag käka för jag är super hungrig jag har bara ätit frukost idag och jag har hunnit ta mig ett gym pass också så ni kanske förstår varför jag är hungrig :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hoppas du står ut i värmen...titta in på sicastyle.blogg.se o rösta på min blogg som månadens blogg.

Ha en monsterskön kväll =)

2008-07-25 @ 20:39:36
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0