Lagar mat

Just nu lagar jag och ted lite mat, sen ska jag ut och köra mitt springpass som jag inte gjorde igår men gör det idag istället så det blir nog inte så kul men skönt efteråt..
Får se hur det blir i veckan med tatuering och så inte säkert att hon kan komma just nu till Sverige men om inte så blir det om någon månad :) Fast såklart är det ett plus om det blir av nu .. menmen annars väntar jag för den tänker absolut bli av ..

Annars så gör jag inte så mkt faktiskt, hoppas ni har en bra sommar..

Kommentarer
Postat av: Timmie

Tränar du som du ska?

Jag har faktiskt gått in rätt bra nu i min "semäster"

Förra veckan två löppass ca5-6 km var av ett följt av 4 timmar fotboll, plus 1 flytt med 5 trappor följt av 2 timmar fotboll;) plus en dag med bara fotboll i ca 4 timmar.

Fast denna veckan har börjat bättre igår, backe.

idag milen.. =)

2008-07-15 @ 21:57:52
Postat av: Julia

Hey :) Hörde att du ska till Göteborg imorgon. Shall we hang out? Jag åker på fredag.

2008-07-15 @ 23:45:41
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0