Nu är jag seg igen på att skriva:P

Jag ska bättra mig jag lovar jag har bara haft lite fullt upp.. Jag håller just nu på att försöka beställa min "dröm" väska, men det tycks inte fungera så jag får försöka beställa den på Teds mamma för annars kommer den upp till Norrland och det vore ju inte särskilt kul ellerhur? Nej det var väl det jag också tyckte..

Snart ska jag ut och köra mina intervaller jag har skjutit upp dom så egentligen när jag skulle ha gjort den igår gör jag den idag och nästa skulle ja gjort på fredag men den blir på lördag istället =).. Så blir det även gym idag, skönt om inte annat, känner att jag börjar känna förändringar i mina armar helt fantastiskt ..

Aja på tal på lördag så blir det kalas för min kusin Tove som fyller 20, trevligt va? Kanske krogen, vet ej om jag är sugen än, det går år så mkt träning fast jag repar ju mig rätt snabbt ändå men aah vi får väl se, man kan ju vara lugn också och inte stoppa i sig så mkt..

Nu däremot ska jag springa, ha en bra morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0