På tal

Om träning så hittade jag en bild från Skol-sm..:) till och med från finalen, sedärsedär..



Mitt stackars knä, nu börjar jag faktiskt tycka lite synd om mig själv jag har gått såhär i 8 månader, nu fan ska jag tillbaka.. Dock så vet jag ju inte om mitt korsband är av eller inte, men för mig kvittar det just nu känner jag om jag klarat mig såhär länge så klarar jag mig resten, bara att bygga muskler och det är vad jag håller på med, det går segt jag vet man sånt är livet.. Jag ska tillbaka och så är det bara..jag kan ju spela men skyddet förstör för mig faktiskt man  blir lite otymplig och lite segare än vanligt.. nej det känns som droppen snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0