Procent ?

Alltså ja ibland blir jag lite rädd för hur mycket jag egentligen har fäst mig, jag menar jag har fäst mig så hårt vid någonting som kan ta slut i princip när som helst, det kan bara ta ett andetag så är allt som om ingenting har hänt och jag har fäst mig vid det, jag har alltid varit rädd och är fortfarande rädd för att fästa mig, jag har sett för många dåliga exempel på det så jag har aldrig vågat men nu när jag börjar tänka efter så är jag där själv, sjukt va ? Att man inte ens märkt det själv..
Jag är glad men samtidigt rädd att jag är så fäst vid detta..Detta är ju typ 70-80% av mitt liv ... Om det försvinner vad ska jag hitta för att fylla dom där 70-80% ? Jag hoppas jag aldrig behöver göra det..


Jag hatar även att vara ensam, det är nog en av mina största fobier, att vara ensam så som jag är nu, jag har inte så mkt att vända mig till jag kan i princip bara vara med mig själv om man ska se det från mitt perspektiv visst jag hade ju kunnat sitta och kolla på när min kusin lanar men det känns ju nästan mer värdelöst och min faster jobbar om dagarna och ted är inte här och Erock, ja vad ska man säga? Vart är du när man behöver dig som mest ?:(
Hopplöst kallar jag det..



Kommentarer
Postat av: Solle ~

Va kul att jag kunde hjälpa till! :) Vilken/vilka av tipsen blev det? ^_^

Ha en toppen dag!



Mvh Solle ~

2008-07-18 @ 09:20:36
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0