Respect..

Sitter just nu i Teds kök och lyssnar på Aretha Franklin - Respect =) Ikväll blir det tacos, vattenmelon, "naturgodis" och såklart häägen daz - baileys min favorit..Sedan blir det Kingdom of heaven, myskväll och för alla er som inte vet så har jag och min käresta 2 års dag eller har haft nu i helgen, dock har den varit fullspäckad så vi har inte hunnit med varandra sådär som vi ville men nästa helg förhoppningsvis får det blir efterfirande med god mat och mysgos såklart =)

Jag åker nämligen ner till götet imorgon för alla er som inte visste det, trevligt va? Jag tycker det är super, nu får ni ner mig dit igen, helt underbart .. Eller däremot så kommer jag sakna mitt underbara Linköping, min andra värld ungefär, men men när det gäller träningen så är det bara att bege sig ner, Tester imorgon och på Tisdag jag hoppas på bra värden för jag har typ tränat skiten ur mig denna månad.. Hur mkt som helst och jag är glad för jag är bättre på att springa nu och starkare så jag ska SLÅ MITT PERSONLIGA på Cooper testet..

Hoppas ni har det bra annars, miss you guys =)



Kommentarer
Postat av: Stina

I miss u :)

2008-07-28 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0