Right now

Just nu sitter jag helt ensam ute i Malmslätt och om jag inte kommer hitta på något i helgen så sitter jag så hela helgen, tråkigt om inte annat, Ted har lämnat mig här för Västervik och det suger så aah vad ska man hitta på ? Detta blev plötsligt lite jobbigt tycker jag eller mycket jobbigt jag hatar att vara ensam .. Något förslag på vad man kan hitta på ?

Träning blir först ikväll ..Mamma och pappa kommer först imorgon hmmm.. this sucks..

hoppas ni har en bra Torsdag, för min lär vara världens sämsta Torsdag tror jag ..

Kommentarer
Postat av: Solle ~

2008-07-17 @ 11:50:59
URL: http://solles.blogg.se/
Postat av: Solle ~

Råkade komma åt "enter-knappen" innan jag hann skriva något, sorry! Tips; 1; Hyra en massa bra filmer, laga god mat + massa snacks & godis & ha filmkväll. 2; Galen shopping dag. 3; Gå på bio med vänner. 4; Möblera om ditt rum. 5; Hemma-spa dag, med ansiktsmask, varmt bad, peeling, måla naglarna, god mat m.m :) Hoppas du kommer på något! :)

Ha en bra dag!



Mvh Solle ~

2008-07-17 @ 11:55:52
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0