Skön dag idag..

Ja ni, det har varit en skön dag idag.. Jag har hunnit sola mig en bra stund sen så kom pappa och vi satt och slappa bara sen så tog vi oss ner till stan jag köpte mig ett par levis, var rea i affären och sen så käkade vi Sushi och tog oss en fika på Condeco, JULIA jag valde condeco istället för espresso house ett under ellerhur?
Sen så drog vi och kollade lite på handboll först på heden sen landslag i lisebergshallen.. Eddie och Bella spela fast det var bara Eddie som spela och Bella slog straffar och skullman stod i mål.. Trevligt=) Dock var inte motståndet något vidare, jag tror inte dom visste vad dom själva höll på med:P

Sen så träffade jag även Carro, hon är alltid lika trevlig.. Kommer sakna att träna med dig.. menmen vi ses ju i skolan=)

Imorgon ska jag kolla lite mer handboll och träna, sen så åker jag ju tillbaka till lkpg på Lördag morgon..

Har även tränat ikväll kom in 23:45 haha lite sent men jag körde stenhårt, jag var totalt slut, backe blev det och hårt benpass, men det var det värt jag måste ju bygga upp om mitt knä ska hålla till säsongen..

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.. Gonatt på er =)

Kommentarer
Postat av: emma

Men åker du tillbaka redan då? :( Jag sóm hade hoppats få träffa dig ganska mycket nu när jag åker ner. :O

2008-07-04 @ 22:52:22
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: emma

Det låter bra det :) När på lördan åker du?

2008-07-07 @ 19:27:07
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0