Somewhere over the rainbow

Kommer vi att ses igen, jag och du min vän.. Någongång.. Jag saknar dig varenda dag, varenda sekund de går inte en dag utan att du är där i mina tankar..

Idag har jag legat ute och solat sen 11 typ =) hur skönt som helst.. det är just nu typ 51 grader i solen, är det inte hur underbart som helst? Snälla låt resten av sommaren också vara såhär underbar, det vore perfekt..

Ikväll blir det nog att kolla på landslagsmatcher, bella, eddie och skullman spelar =) Trevligttrevligt, sen har jag ingenting planerat, återstår att se..

Hoppas på Bruce Springsteen imorgon, kanske =)

Hoppas ni också har en underbar Torsdag ..

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du biljett till Springsteen, din korv? Vad hände där? Du har väl aldrig lyssnat på honom? :O Nu är jag SÅ avundsjuk. Om du ska dit så får du ringa mig under "born to run" :)

2008-07-04 @ 00:09:05
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0