Sorry..

Nu har jag inte uppdaterat mig på 4 dagar, fy skäms på mig, men jag måste erkänna jag har faktiskt inte orkat, egentligen har jag inte gjort så mkt men min ork till att göra någonting har varit typ lika nere som på noll ungefär, men nu är jag här igen:) Underbart va ?

Dock så var jag och spelade poker idag förlorade 20 kronor, 20 kronor fattigare där hade jag fått mig en scones på espresso house se där vad jag kastade bort:P men det var trevligt iaf, bli sushi imorgon med min kusin och hans kompis och kanske ted då och sen blir det poker kväll igen..

Jag måste bara påpeka att vi nog måste ha VÄRLDENS otur i sommar, först jag och min syster med målandet och nu pappa och mamma.. Bilen gick sönder och nu sitter Pappa och min kusin Terese i Hudiksvall på hotell och bara hoppas på att bilen inte blir för dyr att laga så mamma kan komma ner och ha lite semester hon med.. Livet är hårt.. =/

Så hoppas ni har haft en bra sommar hittils men har typ bara runnit iväg och det kommer den nog fortsätta göra med, jag kommer inte ha någonting att berätta om min sommar det är jag helt säker på om nu inte det blir så att Kat kommer då har jag haft världens bästa sommar, tills dess.. Förvänta er ingenting, eller ja man vet ju aldrig jag heter ju Hjerpe i efternamn så vad som helst kan egentligen hända..

Vi ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0