Spännande..

Just nu sitter jag och lägger bud åt min pappa på aktion, målar naglar under tiden tills någon lägger högre.. haha hade inget annat för mig dessutom behövdes det VERKLIGEN att göra dom lite fina nu under sommaren..

Idag blir det att träna, förhoppningsvis snart om detta går snabbt, sedan ska jag och kolla när kärra spelar, det ska också bli trevligt =) träffa alla igen... Sen kanske det blir att träffa Anton och se vad han fått med sig från USA och sen har jag faktiskt inte planerat så mkt, iaf inte vad jag kommer på..

Pratade även med Nettan för en stund sedan, hon åker till Turkiet idag.. FUSKIGT, hon kan gärna få packa med mig ner.. MEnmen synd att vi inte hann träffas men vi träffas väl snart igen och antagligen för vi lär ju ses i Augusti eftersom jag kommer tillbringa hela min tid här då =)

Hoppas ni också har en solig Onsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0