You know i've got it..right ?

Kom till Göteborg idag, tråkigt men ändå kul på båda sätten, jag är helt ensam i typ lite mer än ett dygn till och jag måste erkänna att ensamheten är faktiskt min STÖRSTA fobi, jag trodde det var spindlar men det är det inte, det är min näst största.. Tanken av att vara ensam ger mig ångest jag bara vandrar runt och mår dåligt, det är ju inte alls bra inte enligt mig iallafall..
Hur som helst eller ja tur nog så gick denna dagen snabbt, hade tester som gick sisådär, sprang cooper i värme böljan och då menar jag att jag höll på att ramla ihop på banan och sen var det frivändning och dips, no comments =)
Frivändning är inte min starka sida har aldrig gjort en tidigare men jag är stolt över mig själv att jag genomförde testet ...

Imorgon är det ytterligare massa tester och sen träning hela veckan.. Jag har ju något att sysselsätta mig med, emelie kommer ner på Onsdag och då är jag inte ensam längre, hur skönt som helst.. hon hade gärna fått komma NU ..

Dessutom saknar jag mitt hjärta, mitt allt.. du det bästa, i vått och torrt.. vare sig du är 40 mil bort eller om du vore här så sitter du fast i mitt hjärta ...

Say a little prayer - Aretha Franklin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0