Crack the shutters..

Sitter faktiskt och lyssnar på Snow Patrol just nu, hur bra som helst.

Så idag, hur ser mina planer ut? Ska träffa Madde inne i stan för en fika, backträning såklart och sen vad händer till kvällen? Ja det återstår nog bara att se..Vem vet, inte ens jag faktiskt:)

Allt känns bara så bra just nu, av många anledningar..Handbollen börjar funka igen, jag trivs verkligen här nere, man lär känna fler människor, dock saknar jag min familj faktiskt, älskar min lägenhet helt sjukt mycket höll nästan på att säga "här hade jag kunnat leva" men det gör jag ju faktiskt=P, Har härligt folk runt omkring mig, vad skulle kunna bli bättre just nu?
Jag tror jag vet..

Så vad är planerna för helgen? Utgång iallafall, var ett tag sedan, sen får man alltid se vart man hamnar men det blir nog bra tror jag..Alltid trevligt att komma ut och bara släppa loss allt annat för en stund

Nu ska jag däremot städa i lägenheten, hör och häpna men jag har varit alldeles för upptagen och alldeles för lat på sistone så nu tänkte jag ta käppen ur röven och göra detta:) Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0