Every little thing that I do..

Nu är jag färdig här hemma, har gjort mig i ordning osv.. så nu är det bara att kolla igenom mina mail, dra mig till körskolan plugga teori sen blir det en dag ute på stan skulle jag tro, liseberg skulle ju inte vara fel men det blir nog först i helgen skulle jag tro..

Så vad har ni planerat för er måndag? Imorgon börjar jag jobba, segtsegt men men det är ett måste..

Så jag hade tänkt njuta av denna dag så mycket som det bara går..blir nog trevligt tror jag iallafall.

Nu ska jag kila återkommer ikväll med allt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det går bra..på bredvid gången=)..jag är ledig månd-tisd..har klippt gräsmattan.satt in bilder på facebook.dammsugit..skall nu fixa lunch.sen upp på hirvas med mira:)kram mamma

2009-08-10 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0