Fallin for you..

Ohlalala, ja nu är jag tillbaka här då. Har just varit och hyrt filmer och ni som känner mig vet att jag är en velig människa, har ALLTID svårt att bestämma mig vad det än gäller så återigen kunde jag inte bestämma mig så det fick bli tre filmer istället, så nu har jag ju filmer för hela helgen. perfekt:)

Kvällen kan nog inte bli så mycket bättre än såhär, mina älskade vanilj ljus, lite godis, te och såklart film ..

Jag har kommit på att jag är en väldigt unerlig filur både på gott och ont, mitt humör är verkligen det konstigaste ever..ibland kan jag vara SJUKT glad och så, sen så ena stunden värsta deppig..Så nu om ni har undrat vad jag håller på med ibland så vet ni, inget jag rår för har bara väldigt svallande känslor helt enkelt..

Så iallafall filmerna jag hyrde blev iaf, bläckhjärta, in the electric mist och the edge of love. Vilken ska jag börja med? Jag lottar kanske mig fram, även här kommer beslutsångesten fram..haha jag är då en rolig person jag:P

Ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0