fast life

Im always running around..

Nu är jag på väg till bilskolan igen, ska bara ta på mig skorna sen är det bara trippa ner till korsvägen igen idag är det motorväg och landsväg hann ju göra klart stadstrafiken igår, wiiho jag har överlevt:)
Är helt underbart väder ute idag, satt med öppet fönster imorse och solade med min frukost i handen, hur härligt är inte det så säg:) Denna dag började bra så jag får hoppas att den slutar lika bra då..

Har packat väskan för träning, hinner nämligen inte hem innan så jag hade tänkt ta mig till kungälvs sjukhus för att hämta min journaler för det hinner jag nog med, promenera runt lite i kungälv eller bara sätta mig någonstans i väntan på träning, denna dagen lovar gott ..

I want you to know, that it doesnt matter where we take this road


Nu tar jag mig i kragen och går ner till bussen, vi ses :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0