Forgive me..





It´s the wrong kind of place..


Men man måste kämpa, kämpa sig igenom dåliga stunder med. Sånt är livet om jag skulle gett upp efter alla mina hinder jag då skulle jag gett upp för LÄNGESEN, efter allting. Man överlever bara man vill, man tar sig igenom saker bara man VILL, men man måse ha viljan om man tappar bort den så vad finns kvar då?

Exempelvis Erock han tog mig igenom både bra och dåliga stunder, de dagarna jag bara ville försvinna så hjälpte han mig upp igen. Han fick mig att tänka positivt igen, det är det man har vänner till, det hjälper en att ställa sig upp igen. OM och OM igen om det så behövs.
Det är det jag vill komma till

Dig jag nämnde ovanför, dig kommer jag aldrig ge upp ..för det är det man har vänner till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0