Figure all im thinking ´bout is you

Nu sitter jag här dagen efter lite festande, hade ett gäng trevliga tjejer från laget här och vi hade förfesten först här sen blev det valand, trevligt..dock var Valand inte alls som det brukar vara och känner mig faktiskt rätt besviken får ta och hitta något nytt ställe dårå, men det löser sig:)

Var iallafall trevligt att alla kom förbi, hinna umgås lite och så utanför planen också.

Nu tänker jag göra precis som jossan bad mig att inte göra, men jag måste ju få visa lite bilder från gårdagen:)




så vad har ni för er en lördag som denna?
Själv blir det nog en hel lugn dag, vette tusan vad jag hittar på men något iallafall tror ja..
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha, du är söt :) tack för i fredags, hade skitkul!

2009-08-30 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0