Godnatten..

Ja idag blev det en stund inne på körskolan, satt och gjorde lite pärmar och nu sitter jag här..Blev en lång dag på stan med Nicole, käkade på bönor och bagels, strosade runt lite second hand, hittade en riktigt snygg kavaj och sen har jag köpt mig ett par skor från Bianco, riktigt snygga..Nu kommer mamma säga "Var det verkligen nödvändigt när du har hur många som helst?" men som sagt jag blev kär i dom och man kan aldrig få för mycket skor helt enkelt..

Kommer även en surprise på posten till mamma imorgon hoppas jag, vi får väl se..
Har klackat om mina skor och lite smått och gott..fikat på Espresso H.. Även det har vi hunnit med och nyss kollat filmen the passengers och den var riktigt bra faktiskt..rekommenderar..

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.. jobb, jobb, jobb:) Kul va..

Vi hörs och ses..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha..jo nog har du skor alltid..du och johanna är lika tokiga i skor=)ni prioriterar det ni verkligen vill ha..och drar då ner på annat i stället..så länge ni inte prioriterar bort maten..så är det väl ok..nu blev jag NYFIKEN..vad har du nu hittat på??jag kommer att vakta brev lådan som en hund;)kraam mamma

2009-08-11 @ 08:39:32
Postat av: Anonym

tusen tack gumman:)precis vad jag vela ha:)en ny klocka..helt perfekt..ska be någon om hjälp att ta bort några länkar så den sitter perfekt..kraaaaam mamma

2009-08-11 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0