Heeeeeej..

Ja nu sitter jag på arlanda och väntar på att flyget till götet ska gå, jag sitter faktiskt här med blandade känslor, jag trivs verkligen i sthlm, har haft tre bra dagar med Linn och hennes vänner.. Var kul att träffa Sanna igen också var riktigt längesen faktiskt..Hann även träffa Annelie också det var också jätte längesen vi sågs..

Jag hade faktiskt lika gärna kunnat bo i sthlm som i göteborg, tycker om båda ställena lika mycket..Jag är helt enkelt en stadstjej tydligen, jag gillar charmen med större städer och tillgängligheten till allting men såklart så älskar jag även landet och norrland det har ju också sin charm men skulle nog inte bo där uppe igen tror jag inte..

Ute vid havet är nog en av mina favoriter, lugnet och naturen ..ja jag är en velig människa..

Nu ska jag snart boarda, vi ses och hörs när jag är i göteborg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0