i dont want to make this mistake..

När man väl lär sig, så är det av sina misslyckanden men även lyckanden..
Jag har suttit här så många dagar, om och om igen, funderat filosoferat kring allting, kring livet utan att få några speciellt bra svar.. Funderingar som gått in och ut genom min huvud, frågor som varit obesvarade, frågor som fortfarande är obesvarade
Jag har mött många en del finns här med mig fortfarande vissa är bara minnen och så kommer denna cirkel att fortsätta i all evighet eller iallafall så länge man lever

Jag har hållt kvar i något jag inte velat släppa, något som jag gått och hoppats på. Som jag förnekat och bara skjutit det åt sidan, men vad händer när man vaknar upp och upptäcker något nytt? När man vaknar upp och är beredd att ge hela sitt jag igen, alltihop? Vad händer när man vågar, vågar öppna sig så mycket så man riskerar att bli sårad?

Spelar det någon verkligen någon roll, det är mänskligt att bli sårad men det svåra är att resa sig igen, ta sig upp, våga vara och framför allt våga leva, lära känna sig själv..Jag vill och jag vågar..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

våga och vinn..:)kram mamma

2009-08-18 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0