is that alright?

Nu sitter jag på tåget på väg, kommer bli skönt att komma bort från allt en stund och bara vara, det är nog vad som behövs för att få lite mer bränsle till att orka lite mer och köra lite hårdare på träningarna, kommer gå galant tror jag, med en inställning så kommer man vart som helst, men lite kämparglöd, vilja och en jäkla envishet ja då har man hittat rätt, för det är jag :)

Igår kväll var en riktigt trevlig kväll faktiskt, hann med mycket faktiskt och det gör jag gärna om igen..
Mycket skratt och mycket pannkakor är väl hur man kan summera dagen..

Nu ska jag sova en stund, jag fick ju inte sova så mkt inatt;) så är väl dags att man gör det nu så man orkar med denna kväll som är framför mig..ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0