Lost and insecure..

För första gången på länge så är jag helt förvirrade, vet inte ett dugg vad jag vill brukar alltid ha en bild framför mig och kunna känna att "det här vill jag verkligen" men just nu har jag ingen bild och kan heller inte få fram någon.

Det sägs ju ofta att man ska följa sitt hjärta, men vad gör man när man följer sitt hjärta och det funkar inte riktigt ändå, jag är ingen som ger upp för små saker men denna gången gör jag det.. I give up, its all up to you now..

Ska iallafall gå och sova nu så jag orkar upp någongång imorgon och inte bara sover bort hela dagen det vore ju lite trist..

Hade tänkt att bara vara, sluta tänka så mycket och go with the flow..
Godnatt mina vänner, detta sa nog inte er så mycket inte mig heller tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0