Sjukt trött

Jag sitter här hemma nu sjukt trött, måste sova men tänkte att jag skulle vara lite kul och uppdatera lite det har hänt massor på sistone faktiskt :)
A lot, a lot..

Träningen har börjat igen och det känns skönt, idag gick det kasst, emelie skadade min stackars läpp idag också, men annars känns det faktiskt riktigt bra kan jag erkänna..
Imorgon står backe på schemat klockan 17:00 skönt att få köra lite tungt igen, får inte glömma gymmet känner jag..

Har även varit på 25 års "kalas" idag..Nicoles pojkvän fyllde år och det var trevligt men fick dock åka hem tidigare pga min tidigare körlektion imorgon, känner att jag vill vara pigg.. Hoppas även att jag får halkan nästa vecka eftersom det tydligen var en avbokning, behöver körkortet före oktober..Important, så det blir att plugga häcken av mig nu känner jag..

Körlektion imorgon 10:25, tidigt.. fast imorse var den 08:45 ännu jobbigare..Puuuh..

Nu är jag ensam här igen, booooring..behöver folk omkring mig hoppas emma kommer och bor här..I need her..Nu ska jag sova..godnatt med er:) och ville bara kommentera en kommentar, jag är ingen partybroms =P godnatt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0