The edge of love

Filmen var hur bra som helst, vilken känslofilm och redan där har man svaret att den passar mig utmärkt med tanke på att jag är en känslomänniska.

Jag är verkligen en drömmande människa, jag älskar romantik, jag och mina vilda fantasier. Ibland drömmer jag mig nog bort alldeles för mycket, för i slutet så blir jag ändå bara besviken. Man ger hela sig själv och lite till, man hoppas, man vill kanske alldeles för mycket men vad som gör mest ont är att man hittar någon/något som verkligen gör en glad, omvärlden snurrar bara runt en, allt bara är, bara du och jag men att verkligheten är annan, det är det som gör ont..

It was not ment to fall for you..

Frågetecken, många frågetecken och få svar.

Nu ska jag sova ifall det blir jobb imorgon, godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0