This is how it feels..

Ja nu har jag duschat, ska slänga i mig lite mat och sen bege mig ut till Emelie och Nicole vart dom nu befinner sig och spelar tennis, lust att följa med kanske?

Första träningslägret är nu avklarat, skönt är det har även hunnit förbi gymmet idag, var inte med på träningsmatchen och tur var väl det ändå, är bra för knät att komma igång i en bra takt så jag tänkte what the heck det gynnar ju faktiskt mig själv att sätta på lite extra styrka idag ändå:) Så ni ser, hurtig är jag verkligen..

Så i veckan är det inplanerad brevid gång iaf hos hemtjänsten, sen onsdag är det risk 1a hos körskolan, imorgon ska jag umgås på dagen med Emelie och Nicole, köpa lite nya underkläder osv sen får vi se vad kvällen bjuder på det vet man aldrig, men man kan ju alltid hoppas på något gott:)

Nu ska jag kila, vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0