What if im right?

You'll be strong
And you'll turn me on
But I've got my doubts
And what if im right?
You'll be true and be faithful too
But I got my doubts
And what if im right?




Nu sitter jag här återigen som alla andra dagar, fast idag är det lördag.. Hade en planerad utgång idag jag får se om jag är så sugen faktiskt, känns inte så just nu..Skönt att bara ligga hemma egentligen och bara ta det lugnt, äta god mat och inte tänka på något särskilt, kanske är det något sådant som behövs?
Jag vet inte men just nu känner jag inte för någonting, tänka sig inte ens frukost och jag är verkligen ett frukost monster..

men what the heck, who cares.. nu ska jag kila, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0