Alright

Såg just trailern på The hills season 5 and GOD jag längtar verkligen till den =)

Ikväll blir det modevisning med en viss primadonna, blir nog trevligt tror jag faktiskt, ska sätta igång med lite mat och sen ska jag dra mig dit borta, ett klädbyte behövs verkligen.. Men som sagt kvällen blir nog väldigt trevlig .. Sen imorgon är det dags för min flytt, allt ska iväg och jag ska ta adjö till min lägenhet och till många minnen och påbörja något nytt.. som jag skrev tidigare att jag behöver verkligen något nytt, gå vidare i livet med allting och bara liksom hitta mitt JAG.. Det blir nog bra tror jag ..

Nu ska jag göra mat, vi ses :) Ciaobella..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0