Ännu ett vår soligt väder

Ja jag har alldeles just varit väldigt hurtig, gjort mina övningar plus la till lite styrketräning i det, lite armhävningar, situps, rumplyft och så, tänker inte gå ner mig så mycket bara för operationen, och förresten det går faktiskt framåt :)

Jag hittade iallafall två helt underbara låtar..Check it out ..





The Saturdays med Issues och Up..



Nu snart ska jag sätta igång återigen med min packning här i lägenheten, snart är den tom..
Jag sitter faktiskt här med blandade känslor, av ledsamhet men ändå lycka..Jag och denna lägenhet har verkligen gått igenom massor tillsammans och att skiljas från den fast jag ibland hatar den så känns det verkligen tråkigt.. Men som sagt ibland behöver man förnya sig, fräscha upp lite och kanske gå ett annat håll..
Jag är så himla dålig med att göra förändringar i livet, men se där, jag är kanske ute på ett helt annat håll snart, vi får se:)

Ha en bra Måndag, passa på att njuta av det soliga vädret för det ska jag göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0