Back in town

Sedär sedär, nu är jag back in town om man ska kalla det så, är i Linköping just nu och därför blir det lite "back in town" för mig eftersom jag har spenderat "alot of time around here".. Mycket av min tid under dessa 2,5 åren har spenderats just här och det känns faktiskt bättre än på länge, det känns inte sådär konstigt jobbigt eller så utan helt bra, spontant och bara lugnt, blir 50års fest imorgon Lars fyller år, ska bli trevligt..

Har även hittat min balklänning idag, eller bal och bal men den är skitsnygg iallafall, sen har jag förhoppningsvis hittat mina skor också om jag nu behåller dom och en SUPER kap gjorde jag idag med en klassisk klänning, hur snygg som helst, jag får lägga upp bild på det sen när jag är tillbaka i Göteborg..

Hur som helst har jag spenderat massa tid idag på stan med Linn och strosat omkring och det var mycket trevligt att träffa henne igen, fast nästa gång hoppas jag att vi ses på andra omständigheter och inte för att jag ska kolla balklänning, utan nästa gång blir kul tror jag =) Det brukar det iallafall bli.. hon tar alltid ut en på massa äventyr..

Nu däremot ska jag sova, för imorgon är det champagnefrukost, trevligt och gott.. Godnatt på er människor där ute, vi ses


Om jag längtar till sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0