Blommor och bin

Jag har just ätit en underbar frukost med massor av gott, till det blev det champagne eller mimosa som de kallade det när man blandar i lite Apelsinjuice med champagnen och tro mig det var faktiskt riktigt gott =) I loved it..
Hur som helst är jag sådär skönt mätt, inte hungrig och inte propp mätt utan sådär lagom och det känns bra inför dagen eftersom det troligast kommer vara ganska mycket att hjälpa till med här eftersom det kommer att komma kring 50 pers..Ska iallafall iväg och kasta lite pappers grejjer och sen köpa blommor från farmor och farfar till Lars..

Nu sitter jag i sängen och bara tar det lugn har alldeles just gjort mitt rehab pass och ska snart klä på mig för att fixa lite allt möjligt hade jag tänkt =)

Vad gör ni en fredag som denna? Det är ju ändå fredagen den 13de, kommer allt gå snett idag mån tro eller tror jag verkligen på sånt där skrock?
Hoppas ni iallafall får det lika trevligt som jag kommer att få det..

Nu däremot ska jag kila, ha det så.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0