Dagen är förstörd

Hela denna dag är verkligen förstörd för mig, igår blev det mycket mer än vad jag trodde det skulle bli, men jag måste säga att jag verkligen hade kul.. Se lite nya ställen är alltid kul och musiken var perfekt..
Jag får se vad som händer ikväll, förhoppningsvis något kul .. Men ingen utgång blir det nog inte jag känner inte så mycket för det, kanske får åka och träffa Madde och säga hej iallafall .. Får se vad jag orkar med..
Ska iaf ringa Emma om en stund..

Sitter just nu hemma hos Emelie, nu är lägenheten helt tom och jag ska bara lämna nycklarna och så byebye till den, tragiskt, ledsamt, jobbigt men kul är det att lämna den för något nytt, en ny start blir det för mig :)

Nu ska jag kila =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0