Det här med rubrik?

Det är jag väldigt dålig på..

Idag har jag varit i skolan, fixat med UF, gjort klart ett arbete i estetisk verksamhet och sen har jag suttit hemma och sökt massa jobb och fixat och trixat, sen kom Emma hit och gjorde mig sällskap vi skulle egentligen ha åkt och kollat på en hylla men nu blev det inte så, så jag skiter nog i att köpa den, är ju bara att slösa med pengar när jag inte har hittat andra möbler än, tror faktiskt bestämt att jag tänker börja att köpa en soffa så kan jag utgå från den och sen inreda resten..

Så iallafall jag och Emma har suttit och pratat en bra stund, vi hittar alltid något att diskutera om:) Trevligttrevligt.. Vi får se sen vad helgen har att erbjuda, förhoppningsvis något trevligt..
Ska iallafall börja packa fler lådor för det närmar sig faktiskt nu med flytten och jag är supernervös eftersom jag inte riktigt har klart vart jag ska bo i två veckor?
Vad ska jag göra? Hallå? Två veckor ska jag stanna hos Emma, men de två första då? Någon som har lust att hjälpa mig?

Nu ska jag sova, jag är verkligen trött, blev en tidig kväll ikväll..
Godnatt på er :) Hoppas ni har haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0