Dont know if I should hate you or miss you..

Me and my heart really got issues ..



Hur har eran dag varit? Min har inte alls varit särskilt händelserik tyvärr, jag har inte hunnit med så mycket som jag trodde jag skulle men det blir mer packning imorgon och plock och så i lägenheten så det blir ju bra iallafall.. Kära Emma kommer faktiskt för att hjälpa till här, She´s really an angel believe me..



Ju mer jag funderar på det ju mer vill jag åka, something new, something that brings me a little bit of happiness..

Jag ska alldeles just göra mina sista övningar för idag, sen ska jag gå och sova så jag iallafall är lite pigg imorgon, så jag hinner få lite sömn iallafall.. Sen blir det full fart hela dagen, men som sagt jag har hellre mycket att göra än ingenting för jag blir så himla trött och all min energi liksom bara dör ut när jag inte har något att göra, jag bli automatiskt piggare och gladare när jag har lite mer på schemat..

Nu däremot blir det sängen.. Natti på er allesammans..

Kommentarer
Postat av: Stina

hej gumman, förlåt att jag inte ringde dig senare på fredagen. och sen har jag glömt, har haft rätt fullt upp men du ska få veta mer :) ringer dig imorgon!

2009-02-24 @ 00:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0