Emma x2

Jag och Emma har nog kommit på världen ROLIGASTE och BÄSTA ideerna hittils, om det skulle funka är väl en annan historia men why not? ;) Då har jag en anledning att hålla kvar henne i Göteborg ..:P

Hur som helst har kvällen tillbringats på Kafé Vallgatan och tro mig det blir nog mitt nya "inne" café, bättre än både Espresso house och Condeco + mycket trevlig personal .. Jag blev rik idag ..
Så vi satt där och pratade där i ungefär 2 timmar sen hämtade vi Emmas saker och nu sitter vi hemma hos mig, blir snart att göra lite gott Te och spela lite kort, prata och bara ha trevligt, så är det när man har sådana här "Emma" helger, tro mig de blir inte särskilt stilla sittande ;)
Helst inte när Emma tar fram saxen ..



Nu ska jag kila, vi ses .. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0