En riktig fartfylld helg

Ja denna helgen har minst sagt varit fartfylld och nu sitter jag fast i Falköping och väntar på mitt tåg, jag skulle egentligen redan varit framme i Göteborg och just nu suttit på bussen hem, men tjifick aj när jag kom till Linköpings central där tåget var 30 min försenat och det gjorde så jag missade de andra tågen jag skulle bytit med menmen så är livet ibland =)

I helgen har jag iallafal hunnit med en mycket trevlig 50års fest som jag kommer komma ihåg ganska länge, det hände mycket och mycket var väldigt trevligt.. Dessutom måste jag passa på att säga att jag hoppas verkligen att jag kommer vara lika chic-snygg som min farmors syster Ingrid när jag också kommer över 50 års åldern..

Sedan har jag hunnit umgås med min syster och mina kusiner, har hunnit fika och ta de lugnt och bara ha det trevligt.. sen har jag ju även hunnit med ett lov uppe i Norrland och det var också trevligt, dock lite för kallt för min del..

Nu inväntar jag bara flytten till min lägenhet sen är allt bara bra :) Nu däremot ska jag ta och stänga ner datorn och invänta min tåg, Vi ses =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0