fantastiskt lugn kväll..

Ja det har varit en riktigt lugn kväll, jag har hunnit handla blev massor med grönsaker, rotfrukter och mass annat gott såklart:) Min nyttiga period börjar nu för att hålla mig i vikt till balen, annars kommer inte klänningen gå igen så nu blir det gott och nyttig mat :) Ser framemot det faktiskt, känner inte sån där "vikt hets" "måste banta" grejjen utan mest ta tag i min hälsa och helst av allt då min hy så det blir andra bullar nu ..

Imorgon blir det träning och gissa om jag längtar super mycket :) Får ju börja göra lite nya övningar nu och det känns helt underbart..

Nu däremot ska jag börja göra mig i ordning för sängen så jag är pigg och glad imorgon.. Godnatt på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0