Fashion ..

Yes, kom alldeles just hem från modevisningen med Emma, var trevligt, bjöds på mycket smått och gott där.. Var söta kläder faktiskt och skön musik så det var inte alls dumt..Fick dessutom med en liten goodiebag hem, med några hårvårdsprodukter, ett äpple, ett presentkort till en frisör, 50% rabatt på kläder från detta märke.. var typ det :) Inte helt fel..

Så nu ska jag packa lite lätt, sova .. Är verkligen dötrött, min och Emmas helg har tagit musten ur mig och imorgon blir ännu en dag fylld av saker, ska nämligen flytta :/ Buuuhh..

Menmen, vi ses =) Gonatt på er..



Jag ikväll..

Kommentarer
Postat av: LAJNEN

utmanad är du med, kolla min blogg:) pusss

2009-02-27 @ 12:59:08
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0