Goda grejjer..

Jag, Emma och Emelie har alldeles just käkat pannkakor, mycket gott var det:) Och nu är vi mätta och belåtna allihop..skönt om inte annat, och tro det eller ej men Emma tänker faktiskt sova här inatt.. Jag tror hon saknar mig så mycket så hon är verkligen på väg att flytta in med mig =P
Men iofs skulle inte det göra något eftersom vi hittar på saker jämt och om vi inte gör något så pratar vi..
Hur som helst så sitter jag här nu och Emma brevid och smsar med hennes kära vän Anna.. Trevligt=)

Inatt och imorgon natt blir det att sova på golvet, eller rättare sagt jag har tagit bort min sängram så själva sängen står på golvet, det blir en upplevelse i sig, eller inte;)

Nu ska jag göra mina övningar, sen får vi se om jag går och lägger oss tidigt ikväll.. Natti på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0