Great day

Idag skiner solen och det är endast -10 grader tror ni att jag är glad idag? Om jag är glad säger jag bara, jag hatar kyla och nu har temperaturen gått ner hur skönt som helst..
Nu har jag dock ett problem som jag inte vet hur jag ska lösa riktigt, om jag ska åka ner till Stockholm på Torsdag eller på Fredag för jag har nämligen tänkt ta och kolla min balklänning i sthlm när jag väl är där så om jag räknar på detta nu då.. På torsdag så får jag HELA dagen för mig att kolla på klänning plus att jag kanske hinner träffa Linn jag ska försöka få tag på henne, om jag åker på Fredag får jag lite mindre tid på mig men ändå typ 7 timmar, behöver man mer? Jag som är en sådan velig figur dessutom går jag ju heller inte så snabbt så hmm detta blev svårt..
Sen om jag åker på fredag hinner jag träffa min familj längre..Jag vet inte, vilket dilemma..

Nu snart ska jag ner till banken iaf och skriva på massa papper om lägenheten, sen till Kjell och kolla knät och sen vet jag inte får se vad som händer då..
Nu kilar jag.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0