Happy tuesday

Snart blir det att ta sig till Ö&B för att köpa flyttkartonger för det kommer behövas, kolla soffa på Jysk och köpa nytt batteri till min miniräknar och så nya strumpbyxor eftersom mina jeans kommer bli för stora har jag märkt eftersom mitt ben krymper hela tiden :/
Menmen thats life, snart passar dom igen och då kommer jag blir glad ..Får köra på leggings och strumpisar, blir nog bra ändå..

Sen har jag inte så mycket planerat idag faktiskt, hade tänkt ta mig till träningen men jag kom på att jag gymmade ju imorgon så det är nog ingen störra ide så det blir istället att jag kör rehaben hemma och åker dit imorgon..

Nu däremot ska jag göra mina övningar igen, ses..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0