I will be

All that you want..

You make everything okay ..





Hemma i Norrland igen, kom tidigare idag.. Är super kallt här just nu -20 och jag som trodde att det skulle vara som sist typ -10 och nu håller jag verkligen på att frysa till is det kan jag lova.. Vågar inte sätta min fot utanför dörren, jag och kyla är tyvärr inte bästa vänner..

Blir nog här till Torsdag eller Fredag sedan blir det att ta mig vidare till Linköping för 50 års fest, det är nämligen Lars som väljer att gå med i den sortens gruppen eller rättare sagt han har inget val;)

Sen är jag tillbaka igen i götet för att påbörja min resa mot min nya lägenhet, jag längtar verkligen super mycket..

Nu däremot ska jag lägga mig framför tvn och bara ta det lugnt..Vi ses ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0