Kall men trött kväll

Aint no sunshine when you´re gone..

Idag har jag spenderat min kväll i sängen och framför tvn.. jag har otroligt trött och behöver verkligen vila ut lite, funderar på att sätta på en film och sen gå och sova, jag behöver lång sömn nu känner jag.. Hela kroppen bara skriker om det så vi får se hur länge till jag orkar vara vaken..

Imorgon vad står på mitt schema? Just nu är det iallafall att hälsa på Farmor och farfar, sen får jag se vad som händer..

Jag sitter och lyssnar på massa mysiga låtar med Eva Cassidy hon har en sån där härlig, lugn och värmande röst.. Jag blir helt avslappnad när jag lyssnar på sådan musik och jag tror det är bra för mig eftersom jag har så mycket stress omkring mig och inuti som jag inte för utlopp för men när man sitter såhär så släppar man alla gränser och bara slappnar av..

Nu däremot tar jag och säger godnatt till er för jag är verkligen dötrött, hoppas det har varit en kul dag att följa med på:)

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0