Let go

Igår kväll var en mycket trevlig kväll..Jag och Emma tog oss till Blvd och dansade och hade det trevligt =) Det är mycket som kan hända på en kväll, tro mig .. Jag hade iallafall ett trevligt sällskap med mig och det är det viktigaste sen spelar det ingen roll vart man går eller vad man gör, bara man umgås med de som betyder mycket för en och det gör du Emma :) Du är alltid så go ..

Jag känner mig faktiskt lite som Lauren i The hills just nu.. Funderar, funderar på vilka mina riktiga vänner är, hitta en trygg zon, känna att jag kan lita på de som är omkring mig, lika så att de litar på mig.. Vänner är ju trots allt bland det viktigaste man har i livet, familj, en själv för om man förlorar sig själv så finns det inte mycket kvar..

Hur som helst har jag iallafall hunnit att packa idag, det var riktigt nödvändigt eftersom jag märker nu att det tydligen tar mer tid än jag trott, men jag har kommit en bra bit på vägen iallafall och det är ju faktiskt riktigt skönt :)

Nu däremot ska jag börja göra mig i ordning jag och Emma ska ut på äventyr denna kvällen med ..
Vad ska ni göra?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0